Fredag

Min fredag var nicebajs. Haha det uttrycket har jag inte sagt på år och dar.
Aja iallafall. Filmkväll hos Maximum, sedan träffade jag Jessie. Kom inte i säng
fören strax efter tre, och vaknade nio utav att någon jävel ringde och väckte
mig. Andra dagen i rad nu! Jag funderar starkt på att stänga av telefonerna då
jag sover så jag slipper det. Människan slutade inte att ringa heller! VEM
ringer så tidigt?! Idiot.

Jaja. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Äta lunch hos Jessie står nog
på schemat, sedan kanske släktkalas ikväll. Får se hur jag känner mig.

Nu ska jag i alla fall kolla på Miss Secret Agent höhö. Den är fan från 2001!
Usch vad gammal jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0