Illa

Nu har jag mått jätteilla i över ett dygn. Det borde släppa nu tycker man!
Vågar inte gå långt ifrån toaletten eftersom det känns som att jag ska spy
vilken sekund som helst. Oh well..

Idag började Nikita sändas igen, lycka! Dock måste jag ha missat något
avsnitt för det var flera nya ansiken i serien som jag inte kände igen.
Nyss avsnitt Community också,fina grejer.

Fredag idag då, känns bra. Har knappt varit i skolan på hela veckan men
så är det ibland. I alla fall för mig. Men ja, skönt som satan med fredag.
Ikväll blir det filkväll hos Max minsann, blir nog nice. Herrejeesus vad
illa jag mår! Fuuuck. Ajaaa...ska ladda ner en ny serie nu. PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0