Indoor walking

Idag, 08.00, gav jag och Jessica oss in på indoor walking. Efter sisådär ..
tre minuter trodde jag att jag skulle dö, ungefär så jobbigt var det.
Men vi kämpade oss igenom passet, duktiga som vi är.

Traska hemåt,duscha,åt, kuratorn, hem, åt och frisören. Så har min dag
sett ut ungefär. Himla fin har den varit.

Jag, Anna och Jessie drog till Thai igår och åt gott i gott, otroligt trevligt.
Lär få träningsvärk i magen så mycket vi skrattade mhm. Fina tider!
Min mat var dock inte alltför god måste jag medge, stor besvikelse.
Jag hade föreställt mig att det skulle smaka som en liten del av himlen,
men fick mer en liten smak av helvetet. Okej, kanske inte riktigt så äckligt
var det inte men ändå. Att överdriva är ju alltid kul.

YEYEEEEYEYE. Pusslet väntar,ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0