Jobbjobb

Igår hade jag allt bra tur, näst intill alla mina favoriter på jobbet arbetade:D
Underbara killar jappjapp! Varken tåget dit eller hem var försenat, vilket jag
inte har upplevt sedan det började bli lite kyligt utomhus. Jag fick även köpt
ett jättesnyggt underklädsset från Triumf, rea <3 Det visade sig dock att
storleken ännu en gång hade ändrats, vilket inte uppskattas. Men ja, nu har
jag åtmistonde en bh som sitter perfekt. Dösnygg.

Första dagen på vårterminen idag då, och ska strax bege mig tillbaka till
skolan efter en håltimma. Det börjar bra med att latinlektionen är inställd,
MUMS. Har tappat räkningen på hur många latinlektioner som varit intställda
sedan vi fick ny lärare. Hon är jämt borta! Menja, jag klagar då inte.

Idag ska jag gå på danceaerobic för första gången, blir jefligt intressant.
Jag råkade hamna på ett pass igår där det bara var 55+ och jag. Jag kan
säga er att det inte var alltför ansträngande och det enda jag gjorde var att
stirra på klockan. Himla värd timme.

Ååh jag vill inte tillbaka till skolaaaaan. Bläbläbläblä, ge mig lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0