Nyår

Nyårsaftonen spenderades som sagt i Jönköping, himla trevligt.
Blev lite för full,men annars så! Träffade flera trevliga smålänningar.
Gullig dialekt.

Tågresan hem var inte så angelägen. Jag hamnade mitt i en kristen
grupp, som troligen hade varit på någon liten resa. Dom jävlarna satt
och sjöng och lekte lekar och jag vet inte vad heeela resan hem.
Att sitta bakis i detta var inte trevligt kan jag säga er. Trippade hemåt,
eftersom bussarna inte går i Alingsås på röda dagar, och höll på att
trilla cirka 100000 gånger. Det har ju gått och blivit halkigt nu!

Nu då?
Ja nu är det ett nytt år och nya möjligheter. Eller så är allt exakt som
innan, men man gillar ju att lura sig själv. Än så länge går mitt nyårslöfte
att inte äta onyttigheter an. Lite jobbigt på tåget hem då verkligen ALLA
satt och åt massa sötsaker menja, jag överlevde.

Om sex dagar fyller jag år. Blä. Men då får jag äta tårta <3 Undra
vilken jag ska göra! :O Beslutsååångest. Eller så köper vi en från Maxi,
deras prinsesstårtor är to die for!

Jag ska faktiskt iväg och träna strax, wihuuu. Måste äta något innan så
ska det nog gå bra. Iiih maaoi ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0