Sticky fingers

Igår besökte jag Sticky fingers för första gången, hade en himla trevlig
kväll måste jag medge! Musiken var braaa och ja, svinbillig dricka också,
och det är ju aldrig fel! En drink kostade liksom 38kr, hur billigt som helst!

Men idag mår man som man förtjänar. Vaknade halv sju av mig själv,
lite surt. Hade ett möte på banken klockan tio och jag kan säga er att jag
hade rejält svårt att hänga med vad han pratade om, jag bara nickade och
skrev på här och där. Låter lovande va?

Jääääjääää, idag är en bra dag trots bakfylla. Det är nämligen så att serierna
har börjat igen!!! Så nu laddar jag ner Cougar town, Grey's anatomy och
Desperate Hoursewives. Inte fy skam. Längar tills Communtiy börjar igen.
Då är livet som det ska. Fick även reda på att jag får jobba på måndag,
ÄNTLIGEN!!! Jag har saknat stället. Posten is the shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0