Baren

Gårdagen på jobbet sådär igår...gjorde massa fel etc, så det var otroligt
skönt när jag lämnade jobbet vid 11. Hann duscha etc, innan Jason kom
vid 2 och höll mig vaken tills han skulle till jobbet. Så vid halv sex fick
jag äntligen somna, och sov ända till två haha. Satt bra!

Idag vet jag inte vad som händer, ska troligen på husvisningar idag!
Blir väl spännande antar jag! Ska se om Monica har tid att träffas en
sväng kanske, hade varit nicenice! Men först ska jag ta tag i nyttigheter,
så som att tvätta, handla etc. Såna där saker man måste göra då man
bor själv! Butbutbut, det är faktiskt rätt kul! Det är väl bara för att
det är såpass nytt.

Imorgon har jag varit här i tre veckor, har gått så
himla fort!! Har haft så mycket att göra så har knappt haft tid att
tänka på Sverige, förutom på Jessica, Tossan och Arvid. Dom saknar
jag som satan kan jag lova. Åhh, jag är så sur över att jag glömde
ta med kamerasladden!!! Ska leta efter den rejält nu. XXXX

Oh btw, idag halverade jag min antidepp-dos! Känns bra. Bara
två månader kvar nu sen är dom ute ur mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0