Dricks

Det är så otroligt kul när kunderna uppskattar en på jobbet va!
Igår smugglade två tanter ner dricks i min tröja, eftersom dom ville att
jag skulle ha det själv och inte dela med mig hahah.
Helt galet på jobbet igår va. Tänk er en riktigt solig söndag, där
restaurangen har en grymt stor uteplats. Jag sprang omkring som
en galning alltså, visste knappt vad mitt namn var.

Haha jag och Martina är nog latast i världen. Klockan är strax
fyra, och vi har knappt lämnat sängen. Bästa konversationen :
"Martina, kan du kolla i min låda om jag har värktabletter?" (den är precis jämte mig)
"Ahh...ne jag hitta inga. Men jag har på bordet där borta, och
jag ska ändå åt det hållet så!" = tre meter bort, max.
Men det är så det ska vara. Jag ska faktiskt iväg till Hyde Park snart,
kommer säkert börja regna precis då vi lämnar huset.

Nej nu blev jag trött, jobbigt att skriva ju! XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0