Ge dig

Nu är jag irriterad på min chef. Han förvränger seriöst ALLT jag säger.
T.ex. sa jag till honom att jag inte klarar av att jobba 12 timmar utan
ca 8-9 timmar, och enligt honom hade jag sagt att jag vill jobba halvtid.
Såna saker hela tiden! Orkar inteeeee.

Aja, nu får jag släppa det. Kan berätta om vad som har hänt sens senast.

I lördags skulle jag egentligen gått ut med Jamal, men vid åtta, då jag
fixat klart mig, ringde han och sa att han inte orkade. Blev rejält bitter
men bestämde mig för att inte låta honom förstöra mig lördagskväll
så jag skickade sms till Jason och frågade vad han sysslade med. Så
drack lite vin med min landlord och åkte iväg till Angel för att möta upp
Jason och hans vänner. Hade en asnice kväll såå! Trevliga pojkar minsann.

Sen igår då..vaknade bakis och sjuk. Martina kom hit och efter att jag
kämpat mig upp ur sängen drog vi iväg till Brick Lane. Trodde att jag
skulle dö så hungrig jag var, så vi gick direkt till matstånden och köpte
kinamat som vi smaskade i oss.

Köpte vin och satte oss i en park i Angel där vi tänkte gå till någon pub
men det var helt öde så drog till Old Street istället. Fortfarande rätt dött
men chill. Hade en fin dag trots att jag var bakis och sjuk. Hoppas att
ni inte saknar mig alltför mycket so far!! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0