Intervjuer

Seröst, jag må vara bäst i världen på intervjuer. Jag har varit på fyra
intervjuer i mitt liv, och alla har slutat med ett jobb för lilla Madelene,
rätt awesome! Dagiset var jättefint och stort, och dom barnen jag
stötte på var så otroligt söta. Jag är näst intill hundra på att jag fick
jobbet i alla fall, vilket är otroligt roliiiigt! Inga fler kvällar och helger
för mig i så fall! Liksom...igår jobbade jag fem till halv elva, idag
ska jag jobba från sex till elva, fredag är jag tack och lov ledig
MEN, lördagen säger jag bara.... 10-3 , 6-11. Den blir rolig!
Vet inte tiderna för söndag än men...det märker vi. Inte så party!

Tack och lov är det i baren så det alltid något! JÄJÄÄÄÄ, dags för
frukost måtro. Kisskisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0