Mamsen

"Jag har behov av att träffa dig.Jag längtar så.puss min gosunge"
Saknar nog min kära mamsi lite! Imorgon har jag varit bortrest i 6
veckor, helt sjukt!

Haha igår skämde jag ut mig på jobbet. Jag trodde att jag skulle jobba,
så åkte dit och bytte om och allt, så kommer en av småcheferna och säger
"Maddie, youre not working today!" Haha. Så skrattade alla åt mig :(
Aja. Tog några cider med Jack och Dan, så det var nice! Får 15% rabatt
där serni! Sjukt gött. Efter jobbet gick jag och träffade Alex, där jag
fortsatte dricka mohaha. Är dock inte bakis! Så det är chill. Ska faktiskt
bli kul att jobba ikväll! Jag funderar på att stanna på Duke of Kent faktiskt..
jag trivs sjukt bra! Men vet inte..svårt det här! Aja... ska la käääka.
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0