Ojoj

Mitt internet har varit av dom senaste dagarna, darav kass uppdatering.
Sorry babes.

Saa..vad har hant dom senaste dagarna...
En ny tjej, Ynes, har flyttat in i huset. Hur kul som helst! Sa vi har spenderat
massa tid tillsammans, jag har visat henne Camden etc och ja. Grymt skoj!

I fredags var jag pa mitt favoritutestalle, Koko. Herrejavlar vad jag alskar
det stallet!! Det ser ut som en teater typ..hur grymt som helst. Musiken
och killarna dar..MUMS.

Vad mer har hant...jag har haft mitt forsta arbetspass i baren, askul
det med. Alltid roligt med variation! Himla trevliga arbetskamrater
ocksa.

Hm.. Martina har varit sjuk sa har inte kunnat traffa henne, vilket SUGER.
Saknar den lilla busen. Har varit ledig i nagra dagar, ar det imorgon
ocksa, sen blir det jobb hela helgen! Men det blir nog bra.

Aja..jag har inte mycket att komma med. Alskar att bo har, har snart
varit har i en manad, helt sjukt! Tiden gar fort nar man har roligt.
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0