Shoppa

Idag drog jag och Martina iväg till Highbury and Islington för att shoppa
lite. Eller där ljög jag, hon skulle till banken och jag skulle köpa smink,
men kom hem med ett par döööösnygga skor och en ny väska. Skorna
kostade bara £20 och behövde ett par kände jag... jäjäää.
Eftersom jag ska jobba imorgon blir det en hemmakväll för mig, en
fredagskväll i London. SUGER. Ååh jag kunde haft mina nya skor!
Men nej nej, istället ska jag jobba hela dagen imorgon och måste
vara pigg som satan haha.

Igår på jobbet hände en del skumma saker, sjukt skoj haha.
Ett killgäng kom fram till mig när jag jobbade och frågade om jag
ville hänga med dom ut efter jag slutat etc, men jag nekade lite
snällt och sa att jag var tvungen att gå hem och sova. Sedan
tog en av dom varenda tillfälle i akt att prata med mig och sa allt
möjligt. MEN nu kommer den roliga grejen, helt plötsligt känner jag
att någon kramar om min arm och ser att det är en tant runt 50-60.
Detta visade sig då vara killens mamma som säger " My son really likes you!
He's been looking at you all night!" etc, det var inte lätt att hålla sig
från skratt kan jag lova haha. Sick sick. Hon vägrade ju att släppa min
arm också! Haha. Ajaaa...nu ska jag la..göra något haha. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0