Vad nu?

Jobbat idaaag, gick finfint! Jag pratade med chefen och sa att jag inte
kan jobba med John (den skumma chefen) och sa varfor, och han var
jatteforstaende och sa att jag kan jobba endast i baren istallet, sa
det ar vad jag gor nu, jatteskont.
Trots detta ar jag lite nere idag. Jag alskar att vara har, tro inget
annat, men saker och ting har blivit lite for komplicerade for min del
vilket suger. Ibland hade det varit skont att inte ha nagra kanslor,
da slipper man sana har problem. MEN san tur har man icke.
Vet inte hur jag ska gora nu, ar forvirrad. Men det loser sig nog!
Har varit har i over en manad nu, kanns som att jag lamnade
Sverige for en vecka sen, inte fyra. Tiden bara flyger ivag!
Aja..ska la soka jobb nu, igen. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0