Angel

Jag trivs verkligen asbra på mitt jobb, så underbara människor!
Bara så ni vet haha.

Igår kväll åkte jag och Martina till Angel för att äta och dricka
lite granna. Lite granna blev mer än väntat, och idag mår jag
som jag förtjänar. Men grymt rolig kväll! Träffa massa trevligt folk
vilket aldrig är fy skam. Jävligt gött att nattbussarna stannar
jättenära mig, tog ungefär två minuter att gå därifrån.

Så hur ser dagen ut? Mja, tanken är att jag ska jobba men
han skulle skicka sms vilken tid, vilket han då inte har gjort
så det är lite dumt det där! Men men, jag är bakis så det är chill.
Hoppas att han inte hör av sig, jag kommer inte göra ett bra jobb
idag känner jag haha.
Jag måste även handla mat! Nu när jag är vuxen måste jag
göra sånna saker. Fylleåt upp brödet inatt så haha.

Klockan är tjugo i två och jag har inte rest mig från sängen än,
det är så det ska vara. Var väl hemma runt halv fem så.
Om det inte vore att jag verkligen behöver gå på toa nu,
hade jag inte lämnat sängen än på ett bra tag kan jag lova!

Hoppas att ni hade en fin midsommar mina kära vänner!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0