För jag har tagit studenten

Hopp, nu är man arbetslös då!
Nej, så ser jag det inte på det. Jag är bara fri som en fågel!
Fast inte ens så känns det. Jag tror inte ens att jag har förstått att jag
har tagit studenten! Jag är en gammal tant nu förstår ni.

Jag hade en riktigt riktigt trevlig dag igår dock, grymt kul! Inte
alla dagar man tar studenten inte. Alkohol och mat är väl nyckelorden
av dagen. Jag var inte lite bakis när jag vaknade i morse! Men det var
det värt, helt klart.

Balen var också hur rolig som helst. Vi peppade till ordentligt i bilen,
minglade omkring på nolhagasparkering och därefter begav vi oss till
hotellet. Riktigt ballt att jag och Mattias var det första paret som gick!
Vi var inte nådigt nervösa, men det gick prima skinka.

Ajaaaa,nu ska jag la se på Big brother noooow. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0