Grymt

Jag är fan så stolt över mig själv. Får första jobbet som jag gick
på intervju till. Stället är sjukt nice, så jag är otroligt nervös att jag
kommer skämma ut mig. Det är verkligen en exklusiv och dyr
restaurang, så fattar inte hur dom kunde anställa någon utan erfarenhet,
MEN det är jag glad över. Kvart i elva imorgon börjar mitt första
arbetspass, vet inte hur länge och exakt vad jag ska göra men
kul ska det bli! Eller jag är mest nervös faktiskt haha.

Tar bara 20-25 min för mig att ta mig dit också, hur bra som helst!
Så ja, so far so good som man säger. Jag har nog inte fattat vad
som händer tror jag, är helt lost. 

Var i alla fall och handla idag, saker som smör etc, det kändes otroligt
skumt men det var skoj! Handlade massa grejer för bara £12!

Nu ska jag försöka sova, igen.
Önska mig lycka till!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0