Hejdå skitchefer

Igår fick jag nog av Indali, jag tänker inte bli nerklankad av några
chefer. Är hellre arbetslös. Men idag hörde ett hotell av sig, så på tisdag
är det dags för intervju! Kan ju alltid hoppas på det bästa. Det dumma
är att det är ett fem stjärnigt hotell, vilket betyder att jag måste vara
så där äckligt artig igen, om jag får jobbet vill säga. Har även sökt
jobb hos Donken, och konstigt nog hoppas jag att jag får jobb där,
hellre än hotellet haha.

Åh herregud.. det kostar minst 2000 pund för ett natt. HERREJÄÄÄVLAR!!
Presidentsviten kostar 3500 pund /natt. Det är typ 40 000kr.
Hahah det är helt sjukt ju!! Aldrig i livet att jag vågar jobba där. NO WAY.

Ojoj...hur ska detta gå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0