Imorgooooon

Känns lite som att jag har övergett denna bloggen, känner liksom inte för
att skriva alls. Får se om det blir ändring på det framöver eller inte.

Har i alla fall varit på Zakynthos, hade det allmänt gryyyyymt.
Sola,sova,äta,festa är väl nyckelorden för resan. Fina grejer!

Imorgon flyr jag äntligen landet för en längre period. Hur lång har jag
ingen aning om så det blir spännande. Min dröm håller liksom på att
slå in, helt sjukt! Men nu är det dags, har nästan packat klart.

Imorgon vid den här tiden är jag med Martina i London. Så som jag
har längtat!!!! Men det är då inte lätt att säga hejdå till alla. Sa hejdå till
Arvid förut, min ögonsten, och kunde inte hjälpa att spilla en tår.
Jag hann i alla fall se honom ta några steg! Såg så otroligt söt ut att
hjärtat smälte tusen gånger om.

Dåså..dags att sova måtro... sista natten i Sverige på ett bra tag.
Sov gott

Kommentarer
Postat av: John Smith

Farväl, min vän!

2011-06-17 @ 09:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0