Nu så

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit så äckligt upptagen
så det finns inte. Har jobbat som en galning kan jag lova, men jag
trivs. Älskar en av kockarna, han är fan bäst i världen. I söndags då
det var huuuur stressigt som helst gav han mig dricka hela tiden
och sa åt mig att gå och vila mig etc, dom bryr sig verkligen om en
där! Frågar hur man mår varje tjugo min haha. Igår lagade han mat
åt mig och sa åt mig att ta en timma rast och lät mig inte komma
tillbaka haha. Han gjorde mitt jobb när jag satt ute i värmen och
chillade. Åh han är så bäääst!!!!

Chefen flirtar lite väl mycket, vilket är rätt störande. Säger saker som
"When am I going to cook for you?" och frågar om jag gillar romantiska
middagar. Jag svarade att jag avskyr romantik.

Idag blev han dock lite sur på mig, så jag ska inte jobba ikväll.
Dock behöver jag verkligen vila så det är helt okej för min del.

Ska sova nu, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0