Problem?

Man borde inte se detta som ett problem, men det gör jag.
Jag ska nämligen på två arbetsintervjuer i veckan, och det vill inte jag.
Pratade precis med ett annat jobb som receptionist på något
sportcenter med massage och sånt, som öppnar om tio dagar som
ville att jag skulle komma på intevju på måndag. Klen som jag är
kunde jag inte med att säga att jag redan har ett jobb och jag
vet att om dom kommer säga att dom vill att jag ska jobba hos
dom, kommer jag ha otrooligt svårt att säga nej.

Samma sak gäller intervjun på tisdag på det asgrymma hotellet.
Dit går jag mest för att jag vill se stället haha. Jag vet inte ens
vad det är för jobb dom vill ha mig till haha. Får hoppas på att
jag jobbar kvällshift dom dagarna, annars blir det klurigt!

Åh..hur ska jag gööööraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0