Sjukt

I natt hade jag den sjukaste drömmen på länge. Den var en sån där skum att
man knappt kan förklara den, vilket jag nog inte kan men ska försöka!

Äsch vafan, det går ju inte haha. Aja, den innehöll :

Sofia och hennes pojkvän, han såg ut exakt som henne.
Några som skulle gå på dejt, en blandning mellan tecknade figurer och
människor, där alla ville att två skulle gå tillsammans för dom var fula.
En flygande val
+ massa andra saker. Jag förstår inte ens själv haha.

Aja, egentligen skulle jag jobba igår men min chef var arg på mig och
sa åt mig att inte komma till jobbet vilket i för sig var skönt, för
jag behövde verkligen sova, vilket jag då gjorde hela dagen.
Sedan åkte jag till Clapham Common för att träffa Martiniiiii.
En drink blev till två och idag är jag bakis, men kul hade vi!

Är livrädd för att gå till jobbet idag dock, lär få skäll....
men jag ska stå på mig minsann! Dags att äta lite frukost vavava.
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0