Snart så!

Nu packar jag för fullt här, och börjar bli lite orolig över englandsresan, över hur
jag ska kunna få plats med allt i väskan. Hur faaan ska det gå till?! Måste
fixa med det dåva. Aja.. den dagen den sorgen!

Nu har jag nästan packat klart, tror jag. Massa solkräm med, jag är ju rätt
blek (ellerja,väldigt blek), så då måste man vara extra försiktig förstår ni ehe.
Nu när jag slutat röka känns det onödigt att få hudcancer istället.

Fyra böcker är nedpackade,nyladdad kamera, pass... hmm tror icke att jag
har glömt något! Hoppas inte det.

Detta kommer bli riktigt kul! Har ju aldrig varit i Grekland va, så då blir
det extra kul. Lite orolig att jag dör då jag äter någon gurka, men det
ska nog gå. Fan, jag har för lite euroooo. Aja, det kan jag fixa på landvetter
imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0