Vuxenpoäng

Idag har jag öppnat ett bankkonto, efter lite strul. Har inte jobbat
dock, eftersom jag bara kom till telefonsvararen då jag ringde en av
cheferna. Men det var rätt skönt, är väldigt seg idag ändå. Tror att jag
har feber minsann, för ovanlighetens skull.

Jag blev bjuden på fika idag av en kille från bankkön haha.
Sånt händer aldrig i Sverige! Men det var trevligt var det. Jag tänker
fortfarande på den muffinsen alltså, hur god som helst...shiiit hahaha.

Aja, har varit i Camden idag då (banken och job centre låg där), gud
vad jag älskar det området! Men det är inte lika kul att vara där när
man är där för att göra viktigheter som när man är där i nöjesyfte.
Fast ändå, helt otrolig plats! Och jag älskar tuben, förutom alla jävla
trappor! Gud vad jobbiga dom ääääär! Men det är så mysigt att
bara sitta där och chilla.

Dags att sova tror jag, är helt slut. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0