Helgen

Okej, helgen har varit finfin. Jag jobbade i fredags och hängde med en
arbetskamrat hem för att chilldricka vilket var himla trevligt. Det var mindre
trevligt att jag inte kunde somna, så ja..runt sju somnade jag och vaknade
åtta. Så jag var sådär lagom pigg dagen efter. Jag skulle egentligen träffa
älskade Camilla och gå ut med henne och hennes syster + kompisar, men jag
orkade verkligen inte ta mig in till Göteborg så ja... Efter att ha sovit
middag/sett på film bestämde jag mig för att dra till Fredrik som hade
fest. Riktig kul må jag säga! Trots att jag inte drack. Det är faktiskt riktigt
roande att se på folk som är fulla!

Gick hem vid halv tolv, var helt död. Somnade till Pretty woman. Det är en
riktigt må bra film! Söt söt söt. Hade glömt av hur bra den var. Jejejeeee,
nu ska jag ta tag i svenskan. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

"trots att jag inte drack"

2011-03-27 @ 20:54:18
Postat av: madde

Jaaa, det är väl inte en hemlighet att det är roligare att vara full eller?:P

2011-03-28 @ 14:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0