Man blir så glad

Jag råkar gå på en skitskola. En skitskola som inte låter en veta då de
två första lektionerna är inställda. Med tanke på att vi är 5 pers på
latinen känner man att hon faktiskt kunde skicka iväg ett ynka sms
till någon i klassen, men icke sa nice! Så istället för att gå upp tjugo
i sju, kunde jag gått upp...elva. Idioter är dom. Blääää. Jajaa,
funderar på att spela sims faktiskt, var så otroligt länge sedan!
Vill egentligen sova, men min läkare ska ringa mellan nio och tio så
är väl lite onödigt om jag går och lägger mig nu...

Big Brother igår då, gör mig förvånad varenda gång! Nicky åkte ut.
Mytomanen Nicky. I för sig var han jääävligt jobbig, men det är
Katerina också. Så egentligen hade det inte spelat så stor roll vilken
av dom som åkte ut, men jag trodde faktiskt att det var Katerinas
tur. Blir väl nästa vecka. Eller hoppas att Roza åker ut!!!!
Äckelroza. Avskyr henne. Jäjääää. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0