Rb

Det blev ingen Freakshow för mig, eftersom Frida gick och blev sjuk.
Istället bjöd Johanna med mig ut med henne och Kristoffer. Så vi gick
till gamla goda Rockbaren. Har inte varit där på väldigt länge, och
saknar stället faktiskt. Hade en himla trevlig kväll i vart fall, och en
mindre trevlig lördag då man mådde som man förtjänade. Gick inte
vidare bra att plugga kan jag säga er. Träffade underbara Jessica på
kvällen och vi möla i oss massa skit som vanligt. Skönt att ha en
kompis som äter lika mycket som man själv gör!

UNDERBART väder idag må jag säga! JÄJÄ är väl dags att plugga lite
naturkunskap. Har knappt börjat och provet är på tisdag så ja. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0