Sleepy

Idag när jag vaknade fick jag världens chock. Det visade sig nämligen att klockan
var 2 !!!!!!! Jag har aldrig sovit så länge i hela mitt liv alltså..helt jävla galet.
Vad blir det nästa helg? Tre? Fan inte omöjligt. Och jag la mig inte särskilt sent
heller, runt tolv skulle jag tro. Så har sovit i 14 timmar. Sjukt ju!
Men jag är verkligen totalt utmattad nu, trött hela tiden. Vet inte riktigt vad det
beror på, men något måste vara fel. Man ska inte kunna sova middag i 6 timmar,
eller sova 14 timmar. I alla fall inte jag, som vanligtvis vaknar vid nio.
Jag förstår inte vad som har hänt! Sjukt är det i alla fall.

Borde plugga som ett svin nu, men ja..det lär inte hända. Ovanligt.
Ska väl göra det som jag gör bäst..sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0