Sluta tjata kvinna

Jag är konstant utmattad. Jämt och ständigt. Jag orkar inte med någonting
och vill bara sova. Jag menar, jag sov i 14 timmar mellan lördagen
och söndagen vilket inte är normalt, i alla fall inte för mig.
Nu har mamma börjat tjata på att det beror på mina antidepressica,
vilket jag inte tror stämmer eftersom det inte är någon biverkning.
Tabletterna har flera andra biverkningar, men utmattning är inte en av dom.
Jag vet att hon är emot att jag tar dom men det är mitt beslut.
Både min psykolog och läkaren anser att det är en bra idé, och dom
kan ändå sin grej. Det är ju inte något man helst skriver ut.
Jag har ångest, så är det bara. Jag hyperventilerar då jag kommer till skolan, det är ren fakta.
Terapin har hjälpt mig med flera andra grejer, jag har lärt mig otroligt
mycket om mig själv, men ångesten är kvar. Troligen så försvinner den
då skolan är över men än så länge är det verkligen ett problem.
Så SLUTA TJATA kvinna, vill jag ta antidepp så tänker jag göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0