Besatt?

Inatt drömde jag två underbara drömmar. Jag drömde nämligen att jag var med
i Big Brother. Första gången åkte jag ut samtidigt som älskade Christian, efter
jättekort tid. I för sig visade det sig vara 8 veckor men ändå. Usch vad ledsen
jag var! Men så hängde jag med Christian hem och vi blev tillsammans, så det
var lite plåster på såren!

I den andra drömmen jobbade jag på big brother, fast på utsidan. Eller ja,
jag satt bara där och målade gubbar men ändå. Då jag åkte tåg till BB, så
träffade jag en talande katt som jag blev kompis med. Han visade mig
vilket tåg jag skulle ta. Väl framme på jobbet kommer Frida fram och säger att
hon har sålt mitt leg till någon tjej, vilket var väldigt väldigt förbjudet.

Men så blev denna tjejen så otroligt sur, eftersom hon ansåg att jag såg ut som
en tolvåring på bilden och att hon inte kunde använda det. Det visade sig att
hon var väldigt farlig, så Frida varnade mig från att prata med främmande
tjejer på toaletten, eftersom det kunde vara hon och ja..hon var ju farlig.

Trooor att jag vaknade efter det faktiskt. Skumma drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0