Glömsk

Ännu en gång har jag totalglömt att skriva här, har helt enkelt haft fullt upp!
Jobbade i fredags också höhö, och därefter drog jag och Frida iväg till RB
och hade en trevlig kväll. Vi hade bestämt att vi skulle hem tidigt för ja,
vi hade planerat saker på lördagen men så blev det icke! Sista tåget hem
for the win. Har inte varit så bakis som jag var i lördags på länge!

Så spenderade lördagen halvdöd. På kvällen träffade jag kära Anna och Jessica
och hade en fin kväll må jag säga. Nu råååå, plugga ska jag!
Det har blivit för lite av den varan i helgen kan jag lova. Så nu ska jag plugga
tills BB börjar. Alla är nominerade, så det blir jääävligt spännande!! Jag har
missat tre jävla avsnitt i veckan, vilket inte är acceptabelt någonstans.
Men har helt enkelt inte haft tid!

Ajaaaaa, nu blir det turism. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0