Sarajevo

Dåså, om några timmar beger jag mig till Sarajevo! Väderprognosen säger
att det kommer regna och åska hela veckan, så nu hoppas vi bannemig att
den har fel! Annars blir jag äckligt bitter kan jag lova.

Aja, det kommer bli riktigt skoj tror jag! Sköna människor och ett nytt land,
måste bli bra! Och att komma iväg från Sverige en några dagar är aldrig fel.
Nu kommer det dock bli många såna dagar för mig, då jag först åker dit och
sen till Grekland. Och ja..sen flyttar jag ju också. Inte fy skam eller vad säger ni?

Ha det så bra här hemma nu! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: pezz

hur du nu hade tänkt att jag skulle klara mig??! bara lämna sådär :/ fyfan ..........

2011-05-20 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0