Bättre

Jag är mycket bättre bakom baren nu för tiden. Okej, ibland (rätt ofta) måste jag
be om hjälp, men jag blir inte panikslagen som jag blev förut, så otroligt skönt!
Igår hände två små olyckor (vilket löste sig lätt som en plätt) och så hade jag svårt
att hitta disserano och något mer på maskinen, men ja.

Roligaste igår var några polacker. Alla hade varsin bok, där dom satt och läste högt
ur med vääärldens hm..känslosamma ton. Jag fattade ju inte ett piss var dom sa,
men fyfaaaan vad roligt det lät! Evo, som är polsk, sa att dom läste poetri, vilket
inte förvånade mig det minsta haha.

London är fan KNÖÖÖKAT av polacker. Bara igår hade vi två stora sällskap på puben
som var polska. En av dom pratade till och med till polska med mig, hon blanda la
ihop mig med dom andra, eftersom både Gosia,Evo och Paula är polska på min pub
och dom jobbade igår haha. Och på dagiset har vi 6 polacker också. Sjuuukt.

Aja, ska sova lite innan jobbet. Mina jälva housemates kom hem assent och hade
några tjejer med sig så kunde inte sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0