Dags att vara duktig

Idag ska jag var duktiiiiig och göra såna där saker man måste göra när
man inte bor hemma, så som att handla mat och städa massa.
Jag borde träna och gå till banken men vet inte om jag orkar det idag
riktigt, är hur trött som helst!

Igår när jag väntade på Denise köpte jag en jättesöt bok som hette
"Shit happens so get over it" dår det står små citat från olika folk om
ja.. inte bli ledsen antar jag.

"Never be afraid to try ; remember : amateurs bult the ark, professionals
built the Titanic"

"When life looks like it's falling apart, it may just be falling in place".

Jättesöta saker! Så när man är ledsen, är det en jättebra bok att läsa!

Igår träffade jag Denise, vilket var riktigt roligt! Först drog vi till Notting
hill och marknaden där där vi åt creps och hade det allmänt mysigt.
Sen drog vi till puben där vi blev drack lite haha. Men det var kuuul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0