Hemsk morgon

I morse var det ett helvete att ta sig till jobbet kan jag lova.
Min buss kom när den skulle, men thats about it. I Acton säger chauffören
att bussen byter direction så jag måste hoppa av. Väntar i 18 minuter
på nästa buss, och när den ska komma, försvinner den från den där rutan
där man kan se hur lång tid det är kvar tills nästa buss. Så där står jag,
halv elva, utan att veta hur fan jag skulle ta mig till jobbet. Så frågade
efter närmsta tube, och då sa en snubbe att jag skulle ta bussen till
Shepherds bush, där jag tog tåget till Hammersmith och därifrån ta ett
annat tåg till Turnham Green. Fy fan säger jag bara. Men blev tack och
lov bara 15 minuter sen, men usch vilken morgon.

Dock hade jag en väldigt bra jobb på jobbet! Fick massa god mat tihi
och tiden gick fort. Jobbade ifs bara sju timmar men ändå! Aja...
nu ska jag fortsätta kolla på How I met your mother. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0