Its war bitch!

Okej, jag förklarar (heter det så?!) härmed krig med Paula. Hon fyllde år
i onsdags, och bjöd med aaaalla på jobbet ut, förutom mig och Poppy.
JÄVLA SLAMPA säger jag bara. Hon hade säkert bjudit Poppy om hon hade
hennes nummer. Visst, vi är inte bästa vänner, men man gör faktiskt inte
så ändå. Inte för att jag hade kunnat komma, men man vill ju ändå bli
bjuden. Så idag ska jag vara arg på alla på jobbet. Jobbar på puben idag
alltså, hade varit lite onödigt att vara arg på dagiskollegorna haha.

Aja... igår drog jag och tränade faktiskt! Mitt gym öppnade i onsdags så
drog dit halv tio igår haha. Det är öppet dygnet runt förstår ni! Blev lite
besviken på stället, hade inte så många maskiner. Eller rättare sagt,
dom hade inte så många OLIKA maskiner. Var liksom samma set flera
gånger... Men dom hade massa springband och crosstrainers så det är
ju bra.

Nu ska jag fixa mig! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0