Otur

Otursdagar verkar vara min vardag nu för tiden, ALLT går fel.
I morse råkade jag till exempel ta fel tåg till jobbet mitt ute i ingenstans.
Det var jävligt kul. Sen funkade det inte att ta ut pengar, det var också
jävligt kul. Vad ni än gör, skaffa INTE Lloyds bank.

Aja...annars då? Trött så trött. Dan kommenterade precis det och sa
"you look like shit maddie. You would be an awesome cartoon character,
sitting there, screaming bad words to your bank".
Haha känns fint. Borde verkligen verkligen duscha, men orkar inteeeee,
lämnade fan huset kvat över sex i morse och kom hem.. sju kanske? Nåt sånt.

Nu väntar jag på min mobiiiiiil. I want it now now now. Är på väg i alla fall.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0