Vad ska jag göra?

Som ni vet har jag knappt några skift på puben, och har inte haft det på evigheter
vilket suger, så funderar ju på att skaffa nytt jobb. Det dumma är,eller dumt är det
inte menja, att jag trivs så otrooooligt bra på puben så det finns inte. Så skrev
en + och - lista, för att hjälpa mig på traven att välja. Detta blir inte lätt...

Plus med att sluta

·         Ny start – inte lika nervös

·         Vet hur ofta och hur mycket jag kommer få i lön

·         Spännande med något nytt

·         Träffar troligen nya härliga människor

Minus med att sluta

·         Tappa kontakten med underbara kollegor

·         Kanske inte trivs på nya jobbet

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är mycket mer pluss än minus ju baby ! GO for nytt jobb!! Love Jess

2011-11-09 @ 11:27:27
URL: http://detrmittlivnu.myshowroom.se
Postat av: Madelene

Jo, men mina kollegor är verkligen...bäst i hela världen :( Det är det svåra!

2011-11-10 @ 09:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0