Besviken? Gudnej!

The Kooks var så otroligt bra så det finns inte. Lukes röst..yummie.
Fick inte dåliga platser heller för den delen! Stod på tredje raden ett
tag där! Helt amazing. Inser ni att jag äntligen fick se dom?!
Jag har nog inte förstått det riktigt än!

Dagen därpå (igår), var sådär lagom rolig. Var helt jävla död på jobbet,
feber hade jag också. Inte så jävla kul att jobba åtta till sex då!
Men jag hade tur, dom satte mig i bebisrummet efter två timmar, som
var ovanligt lugnt! Barnen var jätteduktiga! Grät inte alls mycket.
Eller jo, men dom var lätta att få tyst på. Så det var så skönt.
Jag planerar att kidnappa Lily och Celia, så otroligt underbara!!
Lily ler och skrattar konstant, och Celia är bebisfet och dansar så
fort man sjunger. Dom gråter knappt inte heller, och äter jättebra
vilket verkligen uppskattas när man ska mata dom.
Jag får för övrigt inte nudda barnens mat, dom andra blev helt
förkrossade då jag kände om Freddies mat var varm. Får inte ens
blåsa på deras mat :S SÅ JÄVLA TÖNTIGT SÅ JAG DÖR!!!!!!!!!!!!

Idag är jag lediiiig. Ni inser nog inte hur skönt det är! Behövde
det så otroligt mycket. Tack och lov gick jag och storhandlade
igår kväll, så slipper göra det idag. Istället blir det att tvätta,
städa och diska. Såna där roliga grejer! Men gör det mycket hellre
än att jobba kan jag lova. Fan,måste duscha. Hatar att duscha.

AJAAAAA, kan inte ligga här i sängen hela dagen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0