Höhö

Ojdå, en vecka utan något inlägg. Ett under om jag har någon som läser denna
bloggen alltså haha. Aja. Min helg i Alingsås var underbar, var så otroligt kul att
träffa alla! Arvid har blivit så stor så stor. En riktigt glädjespridare den där busen!
Och ja, Jessicaaaa, my love!

När jag kom tillbaka blev det jobb jobb jobb. 8-18 tre dagar i rad + att det var
jävla personalmöte i tisdags så var hemifrån 14 timmar. Farligt trött när jag kom
hem! Igår jobbade jag på ett annat dagis, dom hade inte tillräckligt med personal
så jag fick hoppa in. Det var kul att testa någon nytt ställe, men första halvan
av dagen var HEMSK. Skitbebisar som skrek konstant, inget fick dom att sluta!!
Men eftermiddagen var nice.

Igår flyttade även en kille in hit medan Dave är i Australien i två månader och
JÄVLAR vad snygg han ääääär!! Och trevlig. Jag dör. Vet inte om det är bra
eller inte, kommer inte kunna med att gå omkring skabbig nu ju!

Aja..dagiset ringde så ska jobba från två till sex idag, lagom länge. Hoppas att
jag får vara i Bumble bees eller Butterflies! Det är de äldre barnens avdelningar.
Håll tummarna för det!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0