Lat

Åh nej, jag är inte lat. Igår skickade jag sms till Nicole (en av dom jag
bor med) om hon ville hänga med mig till ASDA för jag ville köpa godis när
hon var på övervåningen och jag i vardagsrummet. Jag var för trött för
att gå upp och fråga haha. Och idag tog jag bussen hem från ASDA,
(låter som att jag är där jämt haha) istället för att gå. Det tar längre tid
att ta bussen än vad det gör att gå, vilket jag var väl medveten om haha.
Sorgligt.
Men jag har fan rätt att vara lat, eller trött rättare sagt, så som de
senaste dagarna har varit. Har spenderat mestadels av dagen i sängen,
och i köket. Ätit som ett sviiiin. Lagade tacos idag! Yummie.

Dags att...äta något kanske hahaha. Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0