Oktober

Herrejävlar..vi är redan inne på oktober månad! Vad händer med tiden?
Jag har redan varit här i tre månader och...lite mer än två veckor. Känns
som att jag varit här i två veckor. Men ja, nu är det fint. Jag är glader,
trött som en gnu dock. Nu när det varit 29 (!!!!) grader här, har det var
äckligt mycket gäster på puben så jag har jobbat som en galning.
Imorgon väntar 8-18 skift på dagiset...orkar inteeeeee!!!! Spenderar ju
halva tiden med att stirra på klockan. Idag gick tiden fort dock, men då
fick jag vara i roliga rum och jobbade bara i sju timmar så det är rätt
stor skillnad. Må jag inte vara i ladybirds imorgooooon. Bumble bees thanks!

Önska mig lycka till med det, vill faktiskt inte ha tråkigt i 10 timmar.

Oktober sa ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0