Sött

Dagen gick otroligt fort på dagiset, fem timmar kändes som typ.. en.
Det hände en gullig sak idag. Det var då det var sovdags som hjärtat smälte
lite granna. Aoife skulle inte sova då hon skulle gå hem strax, så jag satte
henne i mitt knä medan jag klappade Kai till sömns. Efter en liten stund
hörde jag ett litet snarkande från den söta flickan som somnat i mitt knä.
Wilfred somnade medan han åt haha. Gullungar är dom! Man blir fäst vid
dom kan jag lova. T.ex. som igår då en pojke, Huxley, som egentligen är
väldigt tystlåten och som nästan aldrig deltar i lekar etc, lekte och sprang
omkring som resten av barnen. Då blev jag glader, var så kul att se honom
bete sig som resten av dom. Idag såg jag även hur bra Ruby blivit på att
gå. Förut kröp hon bara hela tiden. Så såna grejer, som bara dom som
jobbar där och deras föräldrar uppskattar.

Man blir så äckligt trött av att jobba på dagis, igår somnade jag nio utan
några problem. Just nu kämpar jag för att hålla mig själv vaken. Inte lätt!
Duschade för att få lite energi, hjälpte för stunden men nu är jag trött igen.

Besökte Primark, HM och Poundland idag efter jobbet. Fick köpt lite
nödvändigheter t.ex. nya jobbskor. Mina består av 50% hål så kände
att det var dags att köpa nya haha. Ska tvätta och sånt där nu hade
jag tänkt. Eller så gör jag det imorgon...ja. Imorgon blir bra!

Oh well oh well... ska nog fan spela sims för första gången på evigheter!
PUSS

Vy från mitt fönster i förrgår. Nu har vi engelskt väder igen haha. XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0