Ajaaaa

Okej, det fortsatte inte utan bröstsmärtor. Men det var otroligt mycket
bättre än de tidigare dagarna! Det var faktiskt KUL att jobba igår, hade
tröttnat på att bara sitta hemma. Längtade även efter dagiset då jag
såg några ungar leka. Jag ville bara gosa och leka med dom haha.
Det är en av dom bra sakerna med att jobba på dagis, man får kramas
och pussas huuuur mycket man vill! Det gillar vi.

Idag är jag ledig, så försöker komma på vad jag ska göra idag.
Funderar på att ta en promenad och se mig omkring, har inte hunnit
göra det än! Jag är dock väldigt sugen på att gå ut och springa, men
jag vet inte hur smart det hade varit direkt. Men jag viiiilll!!
Är trött på att sitta här jäsa. Men jag menar..igår när jag gick i snabb
takt fick jag äckligt ont i hjärtat/vänstra lungan (vettefan vilket av dom),
så det hade varit riktigt jävla korkat av mig... oh well.
Annars tar jag en promenix här i området, är väl dags att jag lär känna
det lite bättre så att säga!

Oh, den 20e oktober kommer jag hem och hälsar på!

Ha en fin daaaaag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0