Bröstsmärtor

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte skrivit på en vecka,
men jag har varit förjävla sjuk, och jobbat på det. Har varit en skitvecka
rent sagt, har gråtit som en bebis tusen gånger om dagen för att mitt
bröst (nu snackar jag inte om bröst som behöver bh) har gjort så jävla
ont s''å det finns inte. Så fort jag rör på mig blir jag halvt självmords-
benägen, vilket inte är så kul!

Nu känner jag mig bättre, grät inte en enda
gång igår! Jäkla framsteg. Sjukanmälde mig igår, så hade en ledig dag,
gjorde samma sak idag. Det störande är att min huvud är det inget fel
med, jag är jättepigg och ingen feber eller liknande, så egentligen vill jag
göra så otroligt mycket grejer men min dumma kropp hindrar mig!!!
Så är otrooooligt rastlös. Men vet att det är rent korkat av mig att
jobba så får tvingas vara här i huset. Tur att vi har massa bra kanaler!!

Aja, vad mer.... äsch jag vet inte! Mitt liv har kretsat kring att vara
sjuk,jobbat och sovit. Thats it.

Nu ska jag..städa lite omkring här, det behövs! Puss på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0