HOOOOT

Det är helt sjukt varmt här. 27 grader igår. Donno hur varmt det kommer
bli idag, men det lär bli minst lika varmt. Jag sitter utomhus i minbyxdress
klockan elva på morgonen, det är galet. Det är ju fan oktober imorgon!!!
Varmare här nu än vad det varit under sommaren vafäään. Så igår ringde
puben mig och frågade om jag kunde komma in. Tur för dom att jag slutade
klockan ett på dagiset så drog direkt dit. Svettades ihjääääl. Så jobbade
från åtta på morgonen till tio i tolv på kvällen, med en timmes rast där jag
skyndade mig till puben så borde inte räknas som rast haha. Men trots
detta gjorde jag fan så bra ifrån mig!!! Gjorde bara bort mig en gång,
trots att jag var lämnad helt ensam i baren i typ tjugo min. Fattar inte hur
dom vågade lämna mig där haha men det gick som smort! Åh jag var
så glad! Speciellt då Paula sa typ "I can do that instead" när jag skulle
starta en tab, och jag sa "No its okay, I can do it". Då mådde jag!

Mitt mål är att bli GRYM i baren, eftersom jag inte vill få sparken. Och när
jag bestämmer mig för saker så ger jag inte upp tills det blivit som jag
vill, envis liten rackare. Så bara de senaste två arbetspassen har jag gjort
framsteg! Känns så jävla sköööönt. Så ikväll ska jag fortsätta min
förvandling haha.

Ajaaaa, nu ska jag njuta av solen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0