Kass

Jag SUGER verkligen på att vara bartender. Att jobba på golvet är jag bra på,
men att stå i baren..herregud säger jag bara. Pinsamt är det. Jag gör fel HELA
tiden, hör inte vad dom säger, fattar inte vad dom vill ha, hittar inte drickan etc,
allt man kan göra fel gör jag fel. Hjälper inte att jag har en jävla bitch på jobbet
som gör allt för att få mig känna mig ännu mer korkad. Så på senaste
(kanske de senaste...två-tre veckorna) har jag blivit livrädd för att ta
beställningar. Jag har gjort allt för att undvika det, vilket åtminstode Chris
tycker är otroligt roande. Haha typ som förra helgen så såg jag ett stort sällskap
gå till "backbar", så jag gick till Chris och sa " Chriiis, there is a lot of people on
the other side" "Yeah, I saw you running away from them" hahah sorgligt!

Men när det går bra tycker jag att det är hur kul som helst verkligen, men
seriöst.. jag är verkligen kass. På varje söndagsmöte har vi ett quiz om baren,
vinerna,maten etc, sånt som är bra att veta helt enkelt, och jag är kan
NADA. Jag ska försöka lirka ur några av svaren på frågorna ur Jack innan,
så jag inte får alla fel. Det är han som gör dom, och vi har umgåtts en del så
något bra borde ju komma ut från det känner jag haha. Han vet att jag är
livrädd för den jävla quizen, så han kanske hjälper mig lite haha. Fingers cross!

Jag vet inte om jag vågar äta idag heller. Åt tre mackor igår utan några problem,
var inte ett dugg illamående, men är rädd att jag kommer spy på jobbet.
Fast ja..har ju inte känt av det på över ett dygn så egentligen borde det inte
vara någon fara men vill inte riskera något. Dock jobbar jag från 11- 23.45,
så något måste jag få i mig antar jag... vi får gratis roast på söndagar också.
Dock gillar jag inte den rut roast eller yorkshire som vi får så äter typ bara
potatis och grönsaker ändå haha. Så det borde gå an. Men den där jävla
yorkshire, dom är fan galna i det här. Vet inte riktigt vad det är haha men
det rinner fett från den. Ew ew. Mer än vad det gör från en pizza. Så då kan
ni bara föreställa er hur groteskt det är.

Aja..dags att duscha och sånt där! Önska mig lycka till på evighetspasset idag.
XXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0