Kräkas

Jag har blivit magsjuk eller något liknande. Har spytt som en galning i flera
timmar, knappt sovit något. Finns seriöst inget inom min kvar att spy upp men
ändå fortsätter det! Tack och lov ställde Nicole in en hink i mitt rum förut,
fall om att jag inte skulle hinna till toan, och den hinken har jag sorgligt nog haft
användning av några gånger :( Men jäkligt tur att den var där. Vi har heltäcknings-
mattor nivet, så spyr man på det blir det inte roligt någonstans!

Nu har jag inte spytt på kanske..tre timmar, så det är jävligt skönt. Men ändå..
jävla otur har jag så det finns inte! Nu är klockan sex, ska väl försöka sova igen.

Det är i såna här lägen jag hade dödat för att ligga hemma i min säng med
en mamma som kommer och ger en avslagen cola och äpplebitar och håller
ens hår när man kräks. Det hade varit fint... aja, jag fick i alla fall en hink och
det är inte fy skam!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0