Ledig

Idag är jag ledig, fina grejer kan jag lova! Jag är rejält orolig över pengar
dock, då jag knappt har fått några skift på puben de kommande två veckorna.
Seriöst, jag är ledig både lördag och söndag, då jag vanligtvis jobbar i typ..
länge. Samma sak nästa vecka om jag minns rätt. Det är riktigt jävla illa kan
jag lova. Jag tog moden (japp, det tog faktiskt en hel del för mig) och frågade
Tim hur det kommer sig men han svarade att han inte hade någon aning,
att han gjorde det sex på morgonen och att han skulle ändra så jag får fler
timmar. Hoppas fan att han inte glömmer det nu. Och att han talade sanning.

Aja..dagens planer. Jag ska äntligen träffa Martina, det var så sjukt länge
sedan så det finns inte! Så det ska bli jefligt kul kan jag lova. Kvällen har jag
ingen aning om, jag jobbar 8-18 imorgon så ska lägga mig tidigt i vart fall.
Måste även stäääädaaaaa och handla mat. Mitt rum är ja.. ett bomdnedslag.

Ibland undrar jag om jag gjort rätt val som flyttat hit. Kanske var jag inte
redo att stå helt på egen hand ändå? När man är au pair har man ändå
en viss säkerhet som man saknar totalt i min situation. Visst, jag älskar
London och alla människor jag träffat här, men på senaste har saker och ting inte gått
min väg. Jag har fan varit sjuk i över sju veckor nu. Inser ni hur jobbigt det
är? Och då snackar vi inte lite sjuk, utan lunginfektion, magsjuka, mediciner
som får mig att spy, hostat så jag inte kan sova, sån jäkla smärta i bröstet
att jag har gråtit som en liten bebis jag vet inte hur många gånger. Det har
varit tufft kan jag lova.
Och faktumet att jag fortfarande suger i baren. Jag borde vara bra vid detta
laget. Det tar hårt på självförtroendet. VARFÖR har jag inte lärt mig än?!
Jag förstår verkligen inte hur det är möjligt! 
Men jag vet att det kommer vända, jag behöver bara bli friiiiiisk!!!!! Det kommer
göra en stor stor skillnad. Ska även hitta ett nursery jobb där jag får fulltid så
jag slipper oroa mig över pengar. Då kommer det bli awesome igen.

Så nu ska jag göra en lista och se till att fixa detta!!! Jag ska fan klara det.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0