Suger på att handla

Jag må vara sämst i världen på att handla. Det gäller verkligen ALLT.
Idag hade jag tänkt köpa någon tunika något linne. Vad kom jag hem med?
Jo, underkläder. Som vanligt. När jag handlade mat häromdagen blev
det inte heller som planerat, så nu har jag massa saker jag inte tycker
om som jag måste äta upp.

Westfield var verkligen enormt, tog en halvtimme för mig att hitta utgången.


Alltså FAAAN jag orkar inte. Dom jävla medicinerna gör att jag blir
spyfärdig hela tiden. Spydde precis igen. Läkaren sa att dom kunde
göra mig "ill" och jotack, det hade hon rätt i! Ska ringa dit imorgon
igen, för så här kan jag då inte ha det. Fyfan allså.. kan man inte få
må braaaa?!?!?! Det är inte för mycket att begära. Kunde inte ens
äta min mat som jag så omsorgsfullt lagade :( Baaajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0